Jedzenie, które sprzyja naszemu życiu seksualnemu

Bardzo często jemy z myślą o zaspokojeniu nie tylko naszych żołądków, ale także pragnień podyktowanych przez kubki smakowe. Zastanówmy się jednak nad tym, jak często myślimy o oddziaływaniu poszczególnego pokarmu na nasze części ciała. Warto mieć na uwadze, że bez względu na to, co jemy, pokarm po przetrawieniu zostaje częścią nas samych i może nam pomóc lub zaszkodzić w zależności od wyboru.

Czy jeżeli miałbyś świadomość tego, że jedzenie takie jak jabłka, czy też marchewki dobrze oddziałują na zdrowie seksualne, nie chciałbyś jeść ich częściej? Jeżeli odpowiedź jest twierdząca, zapoznaj się z poniższą listą pokarmów, które zachowają libido w dobrej kondycji i uchronią cię przed impotencją.

1. Szpinak zwiększa poziom testosteronu.

Szpinak pomagał w trudnych sytuacjach znanej postaci z kreskówki, która nosiła dźwięczne imię Popeye. Okazuje się, że szpinak może pomóc także tobie. Jest to pokarm, który posiada ogromną ilość kwasu foliowego. Jak wiadomo kwas foliowy, znacznie wzmacnia przepływ krwi w organizmie, co pozytywnie wpływa na erekcję. Badania niejednokrotnie wykazały, że niedobór kwasu foliowego został powiązany z poważnymi zaburzeniami erekcji.

Zaledwie jedna garść gotowanego szpinaku zawiera 66% dziennego zapotrzebowania na kwas foliowy, dzięki czemu jest jednym z najbogatszych w ten składnik produktów. Dodatkowo szpinak zawiera ogromne ilości magnezu, który bierze udział w stymulacji przepływu krwi. Odpowiedni bilans witamin i składników odżywczych to skuteczny przepis na zwiększenie testosteronu w organizmie.

2. Codzienna filiżanka kawy, także może pomóc zachować silny wzwód.

Jeżeli chcesz zadbać o swoje życie seksualne, miej pod ręką poranną filiżankę kawy. Okazuje się, że picie od dwóch do trzech filiżanek kawy, może zapobiegać zaburzeniom erekcji. Dzieje się tak dzięki jednej z najpopularniejszych substancji stymulujących na świecie, czyli kofeinie. Kofeina znacznie poprawia przepływ krwi w organizmie, dzięki czemu w trakcie podniecenia seksualnego, mężczyzna może doprowadzić o wiele więcej krwi do ciał jamistych w prąciu.

Kofeina nie tylko zapobiega zaburzeniom erekcji. Jest w stanie rozluźnić nasze tętnice i mięśnie prącia. Jeżeli jednak nie należysz do fanów kawy, zawsze możesz wspomóc się kofeiną i guaraną, która występuje w yerba mate.

3. Skutecznie doładuj swoje libido za pomocą awokado.

Aztekowie z pewnością mieli swój cel, z powodu którego przepadali za jedzeniem awokado. Owoc ten jest doskonałym źródłem zdrowego tłuszczu, który pomaga organizmowi przyswajać witaminy i składniki odżywcze. Regularne dodawanie awokado do diety z pewnością poprawi twoją kondycję i nastrój.

Badania wykazały, że awokado jest jednym z najbogatszych źródeł cynku i witaminy E, która jest rozpuszczalna w tłuszczach. Jest to doskonała mieszanka, ponieważ samo awokado zawiera niezbędną ilość tłuszczu, która pomoże organizmowi przyswoić znajdujące się w nim witaminy. Witamina E jest w stanie poprawić jakość nasienia, z kolei cynk zwiększy naturalną produkcję testosteronu, która zadba o zachowanie silnej erekcji.

 

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>